Charl zingt Shaffy

Een ode aan Ramses Shaffy


Charl zingt Shaffy, “Een ode aan Ramses Shaffy”.

 

Met zijn vertolking van het iconische nummer ‘Laat me’ blies Charl Delemarre de jury van het populaire tv-programma ‘The Tribute Battle of the Bands’ omver!

In deze voorstelling brengt Charl een indrukwekkend eerbetoon aan Ramses Shaffy. Samen met zijn band weet hij Shaffy’s muziek op een persoonlijke en integere manier over te brengen, waarbij emotie, intensiteit en authenticiteit centraal staan. Zijn diepe verbondenheid met Shaffy’s werk is voelbaar in iedere uitvoering en voegt een diepe persoonlijke laag toe.

 

Quotes:

“Er zijn veel tributes voor Ramses, maar jij komt zó dichtbij. Je bent een echte persoonlijkheid en brengt de essentie van hem over.” – Angela Groothuizen, The Tribute Battle of the Bands

“Ik kreeg kippenvel. Ik dacht: wat kwam hier naar binnen? Je gooide je hart open, en wat je bracht was uit de kern.” – Spike, The Tribute Battle of the Bands